Om oss
Din Anbudshjelp AS er etablert for å gjøre tilbudsarbeidet ditt enklere. Dine muligheter til å bli leverandør er avhengig av at tilbudet ditt oppfyller oppdragsgiverens krav og ønsker. Tilbudet må på en god måte vise din bedrifts fortrinn, at den er i stand til å løse oppdragsgivers behov og at besvarelsen leveres i tråd med det offentlige innkjøpsregelverket.
Vi har høy grad av tilfredshet blant våre kunder. Her er et utvalg av tilbakemeldinger:
«Butikkutvikling Sør AS i Mandal er godt fornøyd med gjennomgang og hjelp i anbudskonkurranse på konsulentoppdrag for Kommunal og Moderniseringsdepartementet. (Merkur-programmet).
Roy Michaelsen»
2
«Notodden Renovasjon & Gjenvinning AS takker for hyggelig og godt samarbeid samt profesjonell bistand ifm anbudsoppdrag. Vi anbefaler Din Anbudshelp AS på det sterkeste!»
3
«Rolf Olav og hans Team gir deg Profesjonell hjelp gjennom hele prosessen. Meget rask til å ta hånd om alle små og store problemer, og ikke minst meget hyggelig! Anbefales på det sterkeste!»
4
«Når vi bestemte oss for å legge inn vår første anbud, forespurte vi Rolf Olav om bistand i prosessen. Vi fikk en fantastisk oppfølging i hele prosessen og pga av dem vant vi anbudet på første forsøk. Vi anbefaler dem på det sterkeste!»
5
«Vår bedrift har over flere år fått profesjonell bistand med store og små anbudsoppdrag, rådgivningstjenester og kurs/opplæring. Alle deler er vi svært tilfredse med. Vi opplever tjenesteleveransen fra Din Anbudshjelp som svært kompetent, meget pålitelig, fleksibel og samarbeidsorientert. Vi ser med glede frem til neste aktuelle oppdrag.»
Din Anbudshjelp er et registrert varemerke.
Derfor skal du velge oss:
Kompetanse
Ansatte i Din Anbudshjelp AS har høyere utdannelse og bred yrkespraksis innenfor en rekke områder både i privat og offentlig sektor.
Erfaring
Daglig leder og gründer Rolf Olav Johannessen har blant annet vært administrerende direktør for operatøren som driftet Doffin-databasen i perioden 1996 – 2006. Han var også medgründer, medeier og daglig leder i KioNor Anbudsservice AS som ble solgt 100 % til Visma i 2011. Visma solgte det videre til Mercell i 2020 og det heter nå Mercell Commerce AS.
Punktlighet
Salg til offentlig sektor krever høy grad av punklighet. Ett sekund for sent levert tilbud medfører avvisning. I Din Anbudshjelp jobber vi målrettet med en nøye oppsatt fremdriftsplan i hvert prosjekt. Det sikrer gjennomarbeidede tilbud som blir levert til rett tid.
Frigjør tid
Ved å bruke oss får du frigitt tid til andre arbeidsoppgaver. Offentlige anbud er tidkrevende. Fordi vi jobber med dette hver dag har vi effektive rutiner.
Integritet og konfidensialitet
Vi jobber kun for én leverandør til hvert utlyste anbud. Du kan derfor være trygg på at dine forretningshemmeligheter ikke blir delt med andre.
Profesjonalisering
Profesjonelt utarbeidede tilbud reduserer sjansen for å bli avvist grunnet formelle feil og øker din sjanse for å vinne anbudet.
Flere anbudskonkurranser
Økt kapasitet til å besvare anbudsforespørsler gir flere muligheter til å vinne
Hele landet
Vi tilbyr tjenester til bedrifter over hele landet.