En gjennomgang av anbudstildelinger i 2016 hvor Din Anbudshjelp AS var engasjert viser at våre kunder, som stort sett er små og mellomstore bedrifter over hele landet, vant anbud til en verdi på mer enn 60 millioner. Som en liten konsulentbedrift er vi stolte av resultatet. Det er inspirerende at vi er med på å skape verdier for våre kunder. Tilbakemeldinger fremhever spesielt:
- Supert med ekstern prosjektleder
- God hjelp til analyse av konkurransegrunnlaget
- Lager intern fremdriftsplan som blir fulgt opp
- Sikkerhet for at alle dokumentasjonskrav i hvert anbud innfris
- Hjelp til utarbeidelse av flott layout og god tekst som fremhever bedriftens egnethet til oppdraget
- Hjelp til elektronisk innsending av tilbud gjennom offentlig oppdragsgivers innkjøpssystem
- Hjelp til å lage et komplett tilbud
- Diskusjonspartner som kan anbudsfaget
- Personlig service og høy grad av tilgjengelighet
- Reduserer belastning på egne ansatte
- Reduserer bruk av egen tid betydelig
- Ekstern hjelper gir motiverende effekt
- Øker intern kompetanse gjennom «Learning by doing»
- Bruk av skytjenesten OneDrive for effektiv dokumentdeling og samarbeid
Har du lyst til å prøve oss i neste anbudskonkurranse som passer for din bedrift? Les mer på www.dinanbudshjelp.no